Masterclass Customer Focused Control
Een klantgerelateerde strategie is voor veel organisaties tegenwoordig de manier om
succesvol te zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat de kans op het realiseren van een
klantgerelateerde strategie wordt vergroot en hoe zorg je voor een winstgevende
klantrelatie die bijdraagt aan waardecreatie ? Dat is wat je in deze masterclass leert.
Actuele inzichten vanuit (wetenschappelijke) theorie worden in deze Masterclass gekoppeld
aan en toegepast op je eigen praktijk. Na afloop van deze masterclass kun je een bijdrage
leveren aan het formuleren van een klantgerelateerde strategie en een aanzet geven voor
het ontwerp van een Customer Focused Control Framework waarmee de kans op het
realiseren van een klantgerelateerde strategie wordt vergroot.
In deze masterclass komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Customer Intimacy, Customer experience, Customer service als strategie
- Waardepropositie
- Klantgerichte succesfactoren en prestatie-indicatoren
- Optimaliseren bedieningskosten
- Klantwinstgevendheid
- Klantwaarde
- Customer Focused Control Framework
Deze masterclass is voor wat betreft werkvormen een combinatie van kennisoverdracht, interactieve discussie hierover en toepassing in de vorm van individuele en groepsopdrachten.
De investering voor het volgen van deze masterclass bedraagt:
Klassikale versie (locatie te Tilburg) € 225,00 (exclusief BTW)